Inloggning endast för admin:
Paddlare I Solnedgång

Årsmöte 2015

Nu har vi haft årsmöte för 2014. Uppslutningen var magrare än vanligt, men vi hade lika trevligt som vi brukar. Många njutningsbara bilder från paddlingar visades, och Jette Gustafsson visade också några av sina paddlingsfilmer. Bland annat från paddling i Medelhavet, som definitivt inspirerade. Vi fick mersmak och säsongslängtan!

Anette visade bilder från vinterpaddlingen i januari 2015; en nyhet i programmet. Då var vi fem som var ute, och aldrig har vi sett så många sälar på en och samma tur förut – som mest 12 stycken samtidigt! Läs mer om turen i loggboken.

Beslut och nyheter från årsmötet:

Ny hemsida

På årsmötet togs också beslut om ny hemsida, som du nu har framför dina ögon. En leverantör valdes utifrån inkomna offerter och hemsidan kommer att produceras under våren.

Stockenträffen 2015

Vi kontaktar campingen med förslag om att ta över Stockenträffen som gemensamma arrangörer. Orust Kajak är inte längre intresserade av att arrangera den. Datum för träffen är tänkt att bli (och blev) 28-30 augusti. Ralf blir kontaktperson mot campingen och i arbetsgruppen ingår hittills Anette Bargel, Robin Dahlöf, Tony Neij och Jette Gustafsson utöver Ralf. Tanken är att TjKK står för gruppaddlingarna som vanligt, samt för marknadsföring till paddlingssverige och leverantörer som är intresserade av att närvara som utställare eller kurs-givare. Medlemmar som är intresserade av att delta ta kontakt :). T.ex. som paddlingsledare på en grupptur tillsammans med någon i styrelsen får gärna kontakta Jette eller Tony. Här önskar vi vara fler än vi var förra året, då det blev lite knapert med ledare. Medlemmar som har idéer kring marknadsföring eller som vill delta i arbetsgruppen kontakta gärna Anette, som håller i marknadsföring i sociala medier samt håller kontakten med Jens och Ralf. Flera i arbetsgruppen kommer att hjälpas åt med information till möjliga utställare.

Arbetsmöte styrelsen

Styrelsen har de senaste åren inte haft några styrelsemöten. På förslag från Tony återinförs nu styrelsens årliga planeringsmöte. Det sker på hösten och används för att förarbeta nästa års programförslag till årsmötet, med mera.

This Post Has 4 Comments

1. Absolut! Är gärna med på kursen. Kan alltid lära sig något nytt. Sköter ett par sidor via wordpress så inlärningskurvan ska väl inte vara tvärbrant 🙂

2. Vad fint det blir! Om man har bilder som man vill dela med sig av, ska de skickas till admin eller kan man få eget logg in och lov att lägga upp?

1. Hej Jette! Tack 🙂 Vad kul att du vill bidra med bilder, det är jättebra! Ni som vill bidra med bilder, kontakta anette.bargel @ gmail.com för sändtips. Snälla, sänd inte bilder en och en om ni ska sända många. Medan jag jobbar med att skapa Forumet är det bättre att bilderna sänds till mig så det inte blir kollisioner. Sänd högupplösta bilder, via zipfil eller via dropbox där du ger mig rättigheter att ladda ner alla bilder i en zipfil. Jette, vi håller på att planera för en kurs för att sköta hemsidan och där får du väldigt gärna vara med, så har du eget inlogg sen. Om du använder dropbox så fixa gärna gåsömappen samtidigt för där får jag bara ladda ner en i taget. Mer info om kurs kommer så snart Jens och jag pratat ihop oss. Hälsningar Anette Bargel.